KATEGORIE
CO JE NOVÉHO

Vánoční otevírací doba

Publikováno: 06.12.2016

Detail novinky

Kompletní sortiment značky Kamikaze Carp

Publikováno: 02.05.2016

Kompletní sortiment značky Kamikaze Carp

Detail novinky
JSME NA FACEBOOKU

Obchodní podmínky

 
 

V našem internetovém obchodě si můžete prohlédnout a objednat zboží za velice výhodnou cenu.

Stačí projít naší nabídku a nakoupit. Nyní si můžete naše vysoce kvalitní zboží vybrat a objednat pohodlně z domova.

Náš sortiment zahrnuje kvalitní a odzkoušené rybářské potřeby.

Jak to funguje

V levém sloupci jsou jednotlivé skupiny zboží - rybářských potřeb, ze kterých si můžete vybírat. Po kliknutí na nápis se zobrazí stránka s přehledem zvoleného druhu. Chcete-li se dozvědět víc, klikněte na obrázek, pro zobrazení detailního popisu a většího vyobrazení.

Pokud si vyberete, klikněte na tlačítko "Koupit", zvolte počet kusů, popřípadě provedení a tím jej naložíte do košíku. Pak si otevřete nákupní košík a po vyplnění potřebných údajů objednávku odešlete. K objednávce není třeba žádný program, ani znalost Internetu.

Objednávat můžete také telefonicky nebo e-mailem.

Pokud zboží není skladem, vyrozumíme vás co nejdříve o možném termínu dodání nebo o alternativním řešení.

Možnost vrácení zboží

Zaplacené zboží objednané prostřednictvím našeho e-shopu můžete bez udání důvodu vrátit v neporušeném stavu do 14 dnů na adresu Rybářské potřeby Litomyšl, Sokolovská 126, 570 01  Litomyšl a my Vám obratem zašleme peníze včetně poštovného zpět.

Rezervace zboží

Luxusní pruty, navijáky, brodící kalhoty a jiné zboží které je třeba osobně vybrat a vyzkoušet, si můžete rezervovat a do jednoho týdne vyzvednout v našem kamenném obchodě.

Platební a expediční podmínky pro ČR:

Objednané zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti DPD a České pošty.

K objednanému zboží účtujeme náklady na expedici ve výši 100,-Kč u DPD a 135,-Kč u České pošty. Při objednávce nad 2000,-Kč je dopravné společností DPD zdarma. Platbu za objednané zboží je možno provést dobírkou v hotovosti nebo převodem na účet KB Litomyšl č. účtu: 107-4365170297/0100. V případě osobního odběru objednaného zboží přes e-shop na prodejně lze platit pouze hotově (nelze platit kartou ani použít poukaz!).

 

Platební a expediční podmínky pro Slovensko:

Objednané zboží zasíláme prostřednictvím České pošty.

K objednanému zboží účtujeme náklady na expedici ve výši 275,-Kč. Platbu za zboží je možno provést dobírkou nebo převodem na účet. Cena expedice je na zásilku do 30kg a nepřesahující rozměr 200cm. V případě zásilky přesahující 30kg a rozměr 200cm budou expediční poplatky účtovány dle sazebníku České pošty.

Faktura je vystavena v Kč, vy dobírkou platíte v eurech dle aktuálního kurzu CZK/EUR. 

 

Záruky a reklamace

Na zboží se obecně vztahují záruční podmínky podle Českého obchodního zákona. Případné reklamace vyřídíme v krátkých dodacích lhůtách. Záruční i pozáruční servis je pro nás samozřejmostí. Pokud výrobce poskytuje nadstandardní záruky (Snowbee, Hardy, Greys Chub a jiní.. ) zajistíme Vám servis podle těchto záruk.

• Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.

• Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují a odeslat ho na: saroun@email.czTato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

• Kupující vadné zboží na reklamaci zašle přepravní službou na adresu sídla prodavájicího ( Rybářské potřeby Litomyšl, Vít Šaroun, Sokolovská 126, 57001 Litomyšl). Balík musí být označen viditelně nápisem "REKLAMACE" a obsahovat: Reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, dodacího dokladu, záruční list, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).

• Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí provozovatel.

• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Kupující je povinen zkontrolovat při převzetí zboží od přepravce. Zejména kvůli mechanickému poškození, které by mohlo vzniknout přepravou. V případě poškození zboží přepravou bude náhradu škody řešit prodávající s přepravcem. Na pozdější reklamace mechanického poškození není brán zřetel.

• Prodávající se zavazuje informovat zákazníka (telefonicky nebo elektronickou poštou) nejpozději do deseti dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.

Paragraf § 616 – Občanský zákoník

• Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

• Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

• V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

• Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Možnost odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího se řídí platným zákonným ustanovením Občanského, popřípadě Obchodního zákoníku. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží zaslány bankovním převodem na účet kupujícího, nebo poštovní složenkou a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Z tohoto důvodu je nutné k vrácené zásilce připsat i číslo Vašeho bankovního účtu a pokud je to z Vaší strany možné i číslo objednávky. Prodávající není povinen, hradit náklady spojené s Vaším dodáním reklamovaného zboží (poštovné, balné či jiné náklady).

• Vrácení zboží zasláním zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli!

• Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží včetně expedičních a dopravních nákladů uvedenou v ceníku na internetové stránce. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl..

Vysvětlení termínu ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

  1. Zboží je skladem v Litomyšli.

  2. Zboží je skladem v našem centrálním skladu.

  3. Zboží je skladem u našeho dodavatele.

-VŠECHNY TYTO TŘI BODY ZNAMENAJÍ ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

Pokud se stane, že deklarované zboží již nebude skladem v e-shopu, budete o tomto informováni e-mailem, telefonicky, nebo u drobností přiloženým oznámením ke zboží.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Tvorba internetových obchodů | Osmo | Hračky